We leven in een onzekere tijd, je kan je verantwoordelijkheid nemen voor je gezondheid.
Hoe zorg je ervoor dat je weerbaar bent tegen een virus? Met Frequentie Therapie je immuunsysteem sterk maken! Eet gezond, beweeg voldoende, drink veel water, adem goed elimineer angst, dan kan je lichaam ziekmakende bacteriën en virussen beter de baas en is je herstel sneller. Daarbij kan ik je helpen: saarspraktijk.nl

Voorbeelden van klachten die SAAR kan behandelen; hooikoorts, allergie, chronische vermoeidheid, migraine, slechte concentratie, slaapproblemen, depressiviteit, hyperventilatie, burnout, ADHD, restless legs, niet lekker in je vel, overprikkeldheid, hoogsensitiviteit, stress, pijn. Soms kan een kleine oorzaak (verkoudheid, griep) een lang na effect hebben, door een behandeling van SAAR versneld het herstel proces en kan een echte kwaal op lange termijn worden voorkomen.

De nieuwste HEALY Frequentie Therapie voor gezondheid, welzijn en balans. Het sterk maken van het immuunsysteem. Bio-resonantie therapie zorgt voor een optimale doorstroming en herstel van uw cel- energie en daarmee voor een beter natuurlijk functioneren van uw stofwisseling op ieder niveau.

Om kwalen te verbeteren, is in het begin een bepaalde regelmaat in behandelingen nodig. Dit is van belang om de energie te laten stromen, voor cel opbouw en niet terug te vallen in oud gedrag. Samen kijken we wat nodig is, een behandeling van een uur is €55,-.

Saar ervaart dagelijks in haar praktijk dat Reiki Energie ontspant, pijn verlicht, je rust geeft en het immuun en afweersysteem versterkt. Daarnaast bevordert Reiki het zelfbewustzijn, het versnelt het genezingsproces. Het versterkt je innerlijke kracht. Saar ziet Reiki Energie en Frequentie Therapie ook als essentieel onderhoud van lichaam en geest.

Resultaten die met regelmaat worden waargenomen:

*Meer vitaliteit op een natuurlijke wijze.

*Ontspanning en verbetering slaap.

*Vrij van Hooikoorts.

*Betere concentratie.

*Verbetering van de bloedcirculatie en daardoor een beter zuurstoftransport tot in de kleinste bloedvaten.

(link: We’ve found the magic frequency Tesla)

HEALY Frequentie Therapie